Brand Manager

Locatie: Bucuresti

Cerinte

    - Studii superioare finalizate - specializarea marketing /studii economice, etc;
    - Experienta minim 3 ani pe un post similar (segmentul FMCG);
    - Capacitate de analiza si sinteza;
    - Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    - Cunostinte aprofundate privind conceptele de piata;
    - Creativitate, inovatie si usurinta in exprimarea ideilor;
    - Personalitate energica;
    - Abilitati in managementul timpul, rezistenta la stres;
    - Cunostinte solide de limba engleza (scris, vorbit);
    - Cunostinte solide operare PC (MS Office, Internet, platforme de social media- constituie avantaj)

Responsabilitati

    - Planifica si implementeaza strategiile de marketing pentru brand-urile alocate;
    - Defineste caracteristicile si asigura cresterea unui brand;
    - Defineste linia strategica a brand-ului in functie de stategia companiei;
    - Organizeaza si coordoneaza campaniile de promovare;
    - Urmareste vanzarile, evalueaza rezultatele campaniilor si propune activitatile promotionale viitoare;
    - Monitorizeaza si analizeaza activitatile competitorilor si recomanda cai de reactie;
    - Alte task-uri in functie de proiectele companiei.