Junior Brand Manager
Cerinte
- Studii superioare finalizate - specializarea marketing /studii economice
- Experienta minim 1 an pe un post similar (segmentul FMCG)
- Capacitate de analiza si sinteza
- Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa
- Cunostinte aprofundate privind conceptele de piata
- Creativitate, inovatie si usurinta in exprimarea ideilor
- Personalitate energica
- Abilitati in managementul timpul, rezistenta la stress
- Cunostinte solide de limba engleza (scris, vorbit)
- Cunostinte solide operare PC (MS Office, Internet, platforme de social media- constituie avantaj)
Responsabilitati
- Defineste linia strategica a brand-ului in functie de strategia companiei
- Implementeaza strategiile de marketing pentru brand-urile alocate
- Defineste caracteristicile si asigura cresterea unui brand
- Organizeaza si coordoneaza campaniile de promovare
- Urmareste vanzarile, evalueaza rezultatele campaniilor si propune activitatile promotionale viitoare
- Monitorizeaza si analizeaza activitatile competitorilor si recomanda cai de reactie
- Alte task-uri in functie de proiectele companiei